SPC_dideslis_foto

Spalio 16 d. baigtas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vienos iš STEAM  programų etapas, apjungęs informacinių technologijų, matematikos, gamtos mokslų, technologijų ir menų pamokas. Baigiamajame užsiėmime kartu su VšĮ „Robotikos mokyklos“ lektoriais mokiniai testavo savo sukurtus laivus-robotus, dalyvaudami linksmose ir azartiškose varžybose.

Elektrėnų „Versmės“ gimnazijos, Vievio gimnazijos ir Elektrėnų „Ąžuolyno“ progimnazijos mokiniai, lydimi savo mokytojų, rinkosi paplūdimyje, kur laukė įspūdinga užduotis – paleisti į vandenį pačių sukonstruotus robotus ir išbandyti jų galimybes. Stebėti bei palaikyti atvyko ir Semeliškių gimnazijos bendruomenė.

Mokiniai atliko paskutinius savo robotų patobulinimus, nuleido juos į vandenį ir, naudodamiesi valdymo pultais bei kompiuterio ekranais, pagal nurodytas tris koordinates, nukreipė modelius pagal maršrutą surinkti vandens parametrų duomenis. Šis procesas pareikalavo ne tik techninių žinių, bet ir kūrybiško mąstymo, gebėjimo dirbti komandoje bei greitos reakcijos.

Varžybos parodė, kad bendras tikslas suvienija – skirtingo amžiaus mokiniai draugiškai bendradarbiavo, dalijosi idėjomis ir džiaugėsi vieni kitų sėkme. Nors tradicinių nugalėtojų nebuvo skelbta, laimėjo draugystė, kūrybiškumas ir smalsumas.

„Mokiniai ne tik entuziastingai konstravo ir tobulino savo laivus-robotus, bet ir patys kėlė klausimus, kaip šias technologijas būtų galima pritaikyti realiame gyvenime – pavyzdžiui, tiriant vandens kokybę skirtinguose telkiniuose. Tikimės, kad šios idėjos virs naujais tyrimais pavasarį, tęsiant bandymus Elektrėnų mariose“, – dalijosi įspūdžiais mokytojai.

Ši projektinė veikla dar kartą patvirtino, kad mokymasis per kūrybą, technologijas ir komandinius iššūkius gali būti ir naudingas, ir įkvepiantis. Dėkojame VšĮ „Robotikos mokyklos“ lektoriams – už profesionalų bendradarbiavimą, mokiniams – už smalsumą bei išradingumą, o mokytojams – už palaikymą ir motyvaciją.

Tokios iniciatyvos ugdo ne tik techninius įgūdžius, bet ir bendruomeniškumą, smalsumą bei norą kurti ateities technologijas. Džiaugiamės, kad TŪM II projektas suteikė galimybę tapti šio įkvepiančio mokinių kūrybos proceso dalimi – ir linkime nesustoti kuriant naujus robotus!

 

 

STEAM TŪM koordinatorė
Žana Kaminskienė