Lapkričio 28 d. Elektrėnuose „Tūkstantmečio mokyklų II“ projekto dalyviai susirinko į Fenomenais grįsto ugdymo turinio kūrimo baigiamąjį renginį. Kiekviena mokykla pristatė savo sukurtą fenomeną:
- Laimės fenomenas
- Kaip atsirado kalba kaip bendravimo forma?
- Kodėl svarbi atmintis?
- Kodėl reikalingi pinigai?
- Auksinio rudens fenomenas
- Medžio lapo fenomenas
- Kuo svarbus mums miškas?
- Tiltai
Mokymų metu buvo dėstoma metodika kaip įgalinti mokinius ir mokytojus atpažinti realaus gyvenimo reiškiniuose sąsajas tarp sričių ir disciplinų, pasirengti tinkamai išskirti nagrinėsimą fenomeną, susieti jį su ugdymo procesu ir autentiška mokinių patirtimi. Supažindinta su tarpkultūrine praktika ir fenomenais grįsto ugdymo ištakomis (JAV, Azijos šalių, Šiaurės šalių, ypač Suomijos patirtimi). Remdamiesi fenomenu pedagogai cikliškai mokėsi kaip integruoti du, vėliau ir daugiau mokomųjų dalykų, pasitelkiant menininkus, veikiančius kaip mokslininkus. Mokytojai ir vadovai tobulino lyderystės kompetencijas, rengdami ugdymo proceso organizavimo scenarijus pusiau struktūruotoje aplinkoje, kai tradicinės pamokos transformuojamos į patyrimines veiklas už įstaigos ribų arba integruojant mokslininkus, tyrėjus.