SPC_dideslis_foto

Siekiant mokytojų tobulėjimo Kultūrinio ugdymo srityje, rugsėjo 19 d. Elektrėnų savivaldybės TŪM mokyklų pedagogai dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo programos „Mokytojų kompetencijos didinimas (mokymai) tarpdalykinės, tarpkultūrinės integracijos srityse integruojant meną ir tiksliuosius mokslus“ I modulio renginyje „Dalyko mokytojų kompetencijos, nukreiptos į kultūros ugdymą, stiprinimas ir integruotas ugdymas”.

Seminaro tikslas – stiprinti pedagogų kultūrinę kompetenciją taikomojo teatro metodais, susiejant teorines žinias su praktinėmis patirtimis. Renginį vedė LMTA Klaipėdos fakulteto Teatro katedros lektorė, Taikomojo teatro magistro programos koordinatorė dr. Raimonda Agnė Medeišienė.

Pirmoji dienos dalis skirta įvadui į Kultūros sąvokos suvokimą skirtinguose kontekstuose (šeima, mokykla, visuomenė). Vyko atvira diskusija Kiek mokyklos žudo ir augina kūrybiškumą.

Seminaro lektorė rėmėsi kūrybiškumo eksperto, knygų autoriaus Ken Robinson teorijomis ir idėjomis, viena iš jų Kūrybiškumas ir kultūra yra tiek pat svarbu, kaip raštingumas.

Neišsigąskit – paprasta nebus! , – ragino lektorė. Ir pasitelkusi taikomojo Teatro metodus – subūrė dalyvius į bendrą ratą atlikti praktines užduotis, kurias pedagogai nesunkiai galės pritaikyti savo pamokose.

Antrojoje dalyje lektorė pasitelkė Lind’o teorija ir pakvietė dalyvius nagrinėti Diskusijos Teatro temą. Tokiu metodu sprendžiamos pusiau gyvenimiškos problemos, tiesiogiai nesusijusios su dalyvaujančiaisiais, bet emociškai juos veikiančios ir skatinančios spręsti moralinių vertybių konfliktus. Taip pat buvo pristatyta Transformacinės mokymosi teorija, kuri siekia asmenybės tapatybės pokyčių ir teigia, jog buvimo žmogui sąlyga yra suprasti savo patirties prasmę, o pagrindas – perspektyvos transformacija.