EŠPC_logotipas_neoficialus

Šok į tėvų klumpes – 2016

Balandžio 20 d. Elektrėnų savivaldybėje lankėsi mokiniai iš Elektrėnų „Ąžuolyno“ pagrindinės mokyklos. Akcijos tikslas – susipažinti su tėvų profesijomis iš arčiau. Tarybos posėdžių salėje mero pavaduotojas Arvydas Vyšniauskas, Teisės ir personalo administravimo skyriaus vedėjas Gediminas Ratkevičius, vyr. specialistė jaunimo teisių apsaugai (jaunimo koordinatorė) Neringa Pulauskienė pasakojo mokiniams apie Elektrėnų savivaldybę, tarybą, administraciją, atsakė į klausimus,…

Daugiau
EŠPC_logotipas_neoficialus

Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)

Įgyvendinant projektą „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ Nr. VP1-2.3-ŠMM-01-V-01-002 (toliau tekste – Projektas), 2014–2015 m. buvo ypač akcentuojama mokinių profesinio veiklinimo svarba, kai jie gali ne tik pažintinio vizito dėka aplankyti įmones/įstaigas/organizacijas, bet ir vienos dienos bėgyje „pasimatuoti“ norimą profesiją, pabendrauti su tam tikrų profesijų…

Daugiau
EŠPC_logotipas_neoficialus

Konferencija „Profesinis orientavimas švietimo ir darbo rinkos partnerystės kontekste”

2015 m. balandžio 16 d. įvyko konferencija „Profesinis orientavimas švietimo ir darbo rinkos partnerystės kontekste”, kurioje skaitė pranešimą ir Elektrėnų „Ąžuolyno“ pagrindinės mokyklos karjeros specialistė Aldona Kučinskienė. Nuoširdžiai dėkojame karjeros specialistei Aldonai Kučinskienei už puikų organizacinį darbą profesinio veiklinimo srityje bei iniciatyvą dalyvauti akcijoje „Šok į tėvų klumpes“. Konferencijos pranešėjų skaidrės ir nuotraukos čia: http://www.mukis.lt/lt/geriausi_pv_pavyzdziai.html

Daugiau
EŠPC_logotipas_neoficialus

Mokinių profesinio veiklinimo organizavimas

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras įgyvendina 2007 – 2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ VP1-2.3-ŠMM-01-V priemonę „Profesinio orientavimo sistemos veiklos tobulinimas ir plėtra“ valstybės projektą „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“, kurio viena iš veiklų yra mokinių profesinio veiklinimo organizavimas,…

Daugiau
EŠPC_logotipas_neoficialus

Visuotinė atvirų durų diena tėvų darbovietėse

Gerbiami mokinių tėvai, Sėkmingas profesijos pasirinkimas ir asmens karjera yra ne tik mokinio, bet ir jį supančios aplinkos – tėvų, mokyklų vadovų, mokytojų, karjeros specialistų ir būsimų darbdavių – rūpestis. Mokiniui, priimančiam sprendimus, susijusius su profesijos pasirinkimu, svarbu apsilankyti savo tėvų, globėjų, senelių ir kitų artimųjų darbo aplinkoje ir susipažinti su jų profesine veikla bei…

Daugiau
EŠPC_logotipas_neoficialus

Naujoji P. Block knyga „Nepriekaištingas konsultavimas. Kaip paskatinti naudotis jūsų kompetencija”

Mokyklos greitu metu gaus Peter Block knygą „Nepriekaištingas konsultavimas. Kaip paskatinti naudotis jūsų kompetencija.” Kviečiu susirasti ją savo įstaigų bibliotekose ir perskaityti knygą, rekomenduoti kolegai. Šią knygą taip pat galėsite pasiskolinti ir iš Elektrėnų sav. Švietimo paslaugų centro bibliotekos. Kreiptis į ŠPC specialistę metodininkę Alą Pupininkienę.

Daugiau
EŠPC_logotipas_neoficialus

„Swedbank” AB kartu su „Omnitel” pristato projekto „Kam to reikia?!” platformą

„Swedbank” AB kartu su „Omnitel” pristato projekto „Kam to reikia?!” platformą www.kamtoreikia.lt, skatinančią bendravimą tarp verslo ir mokyklų atstovų. Naujasis portalas taps pagrindiniu projekto įrankiu, kuriame verslo profesionalai bei mokyklos galės atrasti vieni kitus, kurti savo projektus, siūlyti kitas netradicines mokymosi formas, bendrauti ir konsultuotis su kitais savanoriais, o mokiniai atras naudingos informacijos ir įvairių…

Daugiau
EŠPC_logotipas_neoficialus

Paauglystės „TILTAIS“ kartu eiti lengviau!

Kiekvieną dieną žiniasklaida mums pasakoja apie tai, kokie žiaurūs gali būti ir kaip netinkamai gali elgtis mūsų vaikai ir paaugliai, kokių nusikaltimų jie gali pridaryti. Tačiau dažnai tie vaikai tokiais tampa, nes negali patenkinti savo esminių poreikių, jaučiasi nesaugūs, nemylimi, nieko verti. Dažnai paauglystė apibūdinama, kaip pereinamasis, „sunkus”, kritinis, amžiaus tarpsnis. Šiuo amžiaus tarpsniu žmogų…

Daugiau